Hej!

mars 8, 2011 tildassagor


Hej detta är ingen dikt men jag vill bara berätta lite om vad jag gör på dagarna och om mig! 

Jag går i skolan i klass 5 och vi kallar oss för klass 5 månöga. På fritiden brukar jag mest slappa och vara med kompisar. Varje måndag går jag på teater, varje torsdag går jag på Junis. Junis är ett ställe där man träffas och pysslar och leker. Nästa termin på junis kommer vi ha teater! Efter Junis på torsdagarna går jag, mamma,  min stora syster, min bästis och min bästis mamma på friskis och svettis och tränar på ett pass. På friskis och svettis rör mna mycket på sig…. om man är över tretton år så får man andvända redskap och så fast det får man inte på sånna här pass på sånna här pass springer man och så. Jag älskar godis och att leka ( ärligt talat så älskar jag och leka!) 😀 😀 Jag är tio år och fyller elva den tionde mars alltså om två dagar! Jag längtar så! Idag var jag hoss tandläkaren och gjorde avtryck för jag ska dra ut två tänder i över skäken för det är för trångt. Jag är orolig alla säger att det gör ont att ta bedövnings sprutan och allt sådant som man måste göra innan man drar ut den! Men jag tror inte det är så farligt… Mamma har lovat att köpa något till mig det brukar hon göra när jag har varit hoss tandläkaren! Idag också! Men man får ju saker från lådan ockå! idag fikc jag ett sudd och förra gången också! Hihi jag gillar sudd! (jag valde suddigummina) jaa… hejdå! 🙂

Entry Filed under: Uncategorized

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sidor

Kategorier

Kalender

mars 2011
M T O T F L S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts